PLKN part I

Hi Assalammualaikum! rindu kita tak? hehe. okay semalam 17 March 2012 tamat lah sudah tempoh saya jadi wirawati negara. experience kat sana jangan cakap lah kan. sumpah have fun gilaaaaa! sekarang ni pun i feel like i want to go back to that camp :( of course lah sebab ada my friends kat sana kan. haihh. teringat-ingat lagi jadual kat sana. FULL je. PT pagi, sarapan, masuk kelas, makan tengahari, beratur amek tray(haha yg ni little bit funny lah), berebut bilik air hahaha sumpa it still fresh in my mind. banyak lagi nak story ni, tapi...  trust me, korang takkan baca pun sampai habis. ngaku tak? kalau ye sila angkat tangan. hahaha.

kenapa lah kejap sangat kan PLKN ni? i kat sana 77 hari. tapi rasa macam 7 hari je :( memang beruntung siapa yang terpilih masuk PLKN. i'm not lying, but this is reality okay :) normal lah kalau kena bambu kena balun apa semua kat sana. tapi tu pun sebab silap kita sendiri aite? yang penting korang akan have fun kat sini. even tak dapat pegang phone, tapi korang takkan rasa bosan sebab banyak activity :)

now, aku dah pun kat ruma. tapi entah lah, aku still rasa macam diselubungi (alahai ayat) suasana kem. even kem tu busuk sebab bau ayam harihari tapi JL-JL, membe-membe kat sana semua gilagila. Cik Abang pun handsomehandsome belaka. Awww ;D hahaha. hmm maybe sampai sini dulu kot entry aku. esok ke lusa ke aku update lagi untuk part II hihi boiyeeee :)))