Terima Kasihhhh :D


Assalammualaikum. Okay gamba takde kena mengena. Saje nak mencantikkan entry. Hihi cantik ke? Oh yaa kalau rasa nampak gambar saya kabur kabur tu jangan salahkan gambar saya ye, salahkan mata korang. hihi xD K intro takde kena mengena, next paragraph please :D

Guys, last day update. Esok nak jadi orang pedalaman balik. Any kata kata semangat untuk aku?  Haha perasaan terlampau lah aku ni. Eh back to the title. Kenapa terima kasih? Jyeaahhh aku nak cakap 'thanks' kat banyak orang ni :D

1 - Ayah thanks sebab bagi My Baby Faizal ikot. Thanks taw Ayah! Saaaaaaayaaaaaannnnngggggggggggggg Ayah. Nah kiss muaah :* HIHI
2 - Ibu sebab teman beli barang , tolong kemaskan beg and so on. Semua banyak Ibu yang tolong. And most important sebab semalam belanja akak Secret Recipe. Aww nyum nyum nak lagi boleh? HAHAHA (melampau kan?)
3 - Aien sebab tak menyusahkan aku even baru tadi cari pasal dengan aku hehewww Bye gemok jaga Ibu dengan Ayah. Tolong dorang bukan menyusahkan dorang -..-
4 - Kimi sebab manjamanja dengan Akak hahaha K gediksss :P takde apa lah nasihat untuk kau cett xD
5 - Yayanggggg kitaaa sebab hari Ahad haritu sanggup amek cuti sebab nak kelua date dengan kiteww. Kita sayang awak taw B. Awak jangan nakal xD and and thanks juga sebab almost every night datang lepak kedai mak kita, even awak keje. Tahu awak penad tapi awak datang jugak. Terima kasih Sayang :*

Okay penutup untuk story saya harini, doakan saya selamat sampai, selamat balik Jb semula and selamat semuanya. Doakan taw hikhik jaga diri korang. Selamat Malam dan Assalammualaikum. Nah simpan flying kiss ni :* Datang lah melawat blog kita selalu ^^V

LOTS OF LOVE : PIKAA DIEN