PLKN part II

Oyehhhhhh continue untuk cerita semalam yaww. aku tenga bosan ni thats why tangan ni laju aje nak menaip hihi. tapi maybe entry ni penuh gambar kott xD bermula dengan gambar ni. *scrolldown*


okay dia ni OC kompeni kitorang, yeahh BRAVO TING TING haha mana dapat ting ting tu? tanya Macha :D nama dia lebih kurang sama je dengan aku, nama dia Syahfiqah, beza letter 'H' tu je. tapi usually kitorang panggil dia Bizkot. hehehe cute kan? sebab paling utama aku adore dia sebab dia 'handsome' and pandai main gitar ok!
Orite this two girls is Syeena and Aina. Aina depan katil aku and Syeena beside her. rindu kat dorang ni, teringat Aina selalu pegi katil aku time naik dorm tengahari sebab nak kipas haha. Syeena pulak teringat time jadi dia punya post girl sebab nak bagi surat kat Din. Oh goshhh kenapa susah sangat nak lupa memory kat sana? Masa habis sekolah 3 months ago tak macam ni pulak :(
yang kain bunga bunga hijau tu my wife kat sana. haha kitorang macam belangkas kot, takpernah far apart. always samasama. nama dia Yatie^^ tahu dah dia cantik, admirer ramai tu, musuh pun ramai (biasa lah perempuan banyak yang jealous dengan dia) tapi yang bagusnya minah ni dia suka watlek watdang je. orang kutuk ke apa ke dia diam je. bagus kau tie :D and yang kat tengah tu, Kak Bill! hehe kitorang bertiga ni adik-beradik taw. even Bill tu kompeni Charlie tapi kitorang still rapat jugak. agak sedih sikid sebab Bill stay KL bukan JB. tapi takpe lah, Skype ada kan kak? Michuu♡

okay enough dulu untuk part II tunggu sambungan part III hikhik kbye :*