Baca jelahh :D

Haihh lama benorr aku tak update an? Bersawang dah blog ni. Okay as you all semua tahu, aku dah pun jadi Budak Lepasan SPM. Happy ke? Tak! Kenapa? Haha dah tak dapat duit skola lagi weyy lepas ni. Semua wa kena cari sendiri. Independent kan. Adah pun dah start kerja jadi kerani. Tahniah lah ye sayangs :) Haja pun dah jadi babysitter sekarang hikhok :3 Nad tu je, tahh apa jadi kat dia. (cakap orang aku pun sama duk jadi penganggur terhormat :D)

Aku bukan taknak keje okay! Tapi aku tenga get ready untuk pergi PLKN. Kat Alor Gajah Melaka^^v Aku dapat first badge you know. So jangan rindu aku kay? HAHA kalau nak rindu pun boleh :P Balik je PLKN then dapat result kan? Phewww seramnih~ Eee poyo betol lah minah ni Menyampah aku -____-

Lepas je habis exam masa 6/12 haritu, 9/12 aku terus kelua. Kenapa Jumaat? Haha sebab Faizal cuti Jumaat. Tu jelah bole spent time dengan dia. Apa taknya, dekat 3 minggu kott tak dating, rindu doll ekekeke xD Kelua saing Nad sekali lah kan. Tengok movie. Cerita Ombak Rindu. K sumpa best. Berjaya buad aku nangis HAHA dah habis tengok movie, lepak J.co. Nah nah bukti haha :D



Sekian! Okkkkk byeeeeeeeeeee :D