Rindu sekolah T_T

Hmm nampak tak gamba ni? Semua tenga pakai baju sekolah kan kan. :( Rinduuuu. Aku rindu Puan Jong. Rindu tempat duduk aku sebelah Put and Haja. Rindu nak pakai lens pegi sekola. Rindu nak tido time cikgu mengajar. Rindu nak rehat dalam kelas. Rindu nak menganjing Cikgu Anbarasi. Rindu nak makan masa Cikgu Syahrul tenga membebel. Rindu nak bawak handphone pegi sekola. Rindu nak amek gamba dalam kelas. Rindu nak denga Puput menganjing cikgu. Rindu nak ponteng perhimpunan. Rindu nak pergi toilet sekola. Rindu nak amek kedatangan satu sekola. Rindu nak ketuk Puput belanja beli makanan kat Koop, Ohmaigod. Sumpa aku rindu semua tu. Tengok adikadik aku busy buad persiapan nak naik sekola, sebak je weh. Teringat kelas 5 Kemanusiaan 2, teringat SMK Seri Perling :( tapi tu semua tinggal kenangan je. Kenangan yang paling terindah dalam hidup aku kan. K siblings of 5k2 , I do miss all of you. hope kita dapat jumpa lagi. Bye :*

LOTS OF LOVE : PIKAA CHAN♥