MYSPACE HAHA

Annyeong! Hihi nak berbahasa Korea lah pulak kan :D okay takde kena mengena dengan Korea pun topic kita harini.Sekarang waktu di Malaysia menunjukkan jam 4.02 pagi. hoho pagi sungguh kan? Dan saya masih lagi melayan blog saya yang tah pape ni xD

Act, saya nak story, saya sangat dan teramat lah bosan sebentar tadi lalu saya pun Sign In MYSPACE saya yang dah berkhadam lamanya tak on. Dah bersawang pun profile saya, penuh dengan spider-spider hihi k tu tipu.  Saya rindu profile lama saya T_T dulu saya Ratu Edit segala benda kat MySpace tu. Hide ni hide tu hahaha. k tu dah zaman nenek moyang saya punya cerita. Dah jadi sejarah pun :)

Banyak sebab saya suka MySpace. Salah satunya, kat situ juga permulaan perkenalan saya dengan BUAHATI saya sekarang ni. Hee poyo nye hehewww. Lepas tu saya bosan lagi. So dengan tibatiba saya dapat idea untuk edit MySpace saya. HAHA dan ini hasilnya. MySpace dah maju babe. Kalau korang pena ada MySpace dulu cer try on balik :D