Skype-ing :D

Huhu malam tadi aku tido kul 5 pagi kott. Asal? Haha sebab binatang Skype tu :D Adah laa tetiba ajak Skype, aku pun layankan jelahh hihi. Ada laa jugak snap pic. Banyak jugak, tapi banyak yang freehair. Ni ada satu yg masingmasing pakai tudung :)
comel kan kan^^

After webcam dengan dia, webcam dengan my adik pulak. Adik Arshil. Dah lama tak tengok dia, meet dia. hihi. Sempat jugak aku amek pic dengan mamat ni, tapi blur ohh. Tapi bole lah kan, simpan gitugitu je as memory :D
Meet my adopted lil brother, Arshil Azim :D

HAHA funny kan gamba nihh? Yang aku tu dengan seluar tido segala, haihh dah macam apa enta. Then tibatiba aku dapat pulak idea nak buad group video call. Huhu so kitorang buad lah. Tapi kejap je coz Adik Arshil malu hahahaha.
Time ni aku je posing, dorang candid hikhik

Muka Adik Arshil dah macam transformer dahh HAHA. Btw, thankyou okay korang, lainkali kita Skype lagi. Kbye :D

LOTS OF LOVE ; PIKAA CHAN♥