Harimau Terkam Garuda :D

Hoho harini perlawanan sengit antara Malaysia VS Indonesia a.k.a Harimau Malaya VS Garuda. So korang rasa sape menang? Haruslah Harimau Malaya! Hihi xD

Awalnya kat sekolah aku dah janji nak tengok bola samasama dengan Anies kat Restoran Rafi. (bukan mamak aaa) balik sekolah tu around 1315 sumtin, aku stay kedai dulu. After had a lunch tunggu macam orang bodoh 1532 giteww Ibu hanta balik. Dah mandi and changed everything, terus kelua. Tapi Ya Allah! Acane laa aku bole lupa nak bawak phone aku -.-

Kul 2000 sharp Anies datang kedai. Datangdatang tanya kenapa aku tak ankat call dia, hoho sorry laa babe. Nyawa wa tertinggal kat ruma hikhik xD Okay now bertolak ke Restoran Rafi, alaa bukan jauh mana, depan kedai mak aku je hehe^^ dah sampai, dah carik port baik sebelah kipas, order air order makan, tak lama lepas tu bola pun start. Fuhh ramai mamat. Seronok aku cucimata HAHAHA =D

Time Harimau Malaya dapat first goal, kitorang punya riuuuhhh tu jaaangaaann cakap laaa. Sumpa bising gilaa tapi beeessttttttt! Lepas tu masingmasing dah risau sebab even masa dah nak tamat pun goal kita dengan Endon tu still seri. Dua kali tambah masa pun macam tu jugak. Endon banyak kali nak try score goal, tapi disebabkan kecekapan Abg Khairul Fahmi saya, Malaysia masih selamat :)

Okay ini markah penentuan untuk mengetahui siapa yang bakal memenangi pingat emas Sukan SEA iaitu penalti. Jyeahhh dengan berkatt usaha mereka dan dengan bantuan Allah SWT Malaysia memenangi pertandingan tersebut. Terima kasih Ya Allah, Tahniah harimau Malaya! Dan Takziah buad sang Garuda yang tewas di negara mereka sendiri dan secara tidak langsung membuatkan penyokongpenyokong mereka terdiam. HAHAHAHAHAH tu laa main ngelat lagi, kan tak menang :P

Bila tahu je Malaysia menang, aku dengan Anies apa lagi, memekik macam orang gila sampai ketukketuk meja bagaii, sumpa riuh lah restoran tu, huruhara jadinya, sorry bang^^ alaa tengok kat rumah sendiri kaann hahaha banyaklah. Tapi memang have fun lah tengok dengan Anies, mulut dia takreti diam duk complain Endon je xD

Nota kaki : aku tak suka semua pemainpemain import Endon yang main tadi, sumpa taksuka, semua macam SHIT! kbyeee (: