Dot dot dot

Hi, Salam petang blogger! :)

Wahh lama jugaa aku tak update ek lepas post cerita tah pape tu :P banyak dah yang berubah kat blog ni. Sampai tadi pun aku taktahu nak create post tekan apa. Agak ketinggalan kan? Hee

Just nak share story, semalam ; 15 December 2012 me and my colleagues hang out. Layan movie je sempat. Sebab gerak pukul 7 lebih petang macam tu kan. Kitorang layan movie ni haa

Well not bad lah. Just kematu juga lah bontot aku kan. lama gilaaa cerita ni! 8.45 pm - 11.25 pm! Oh goshh! Dah lah half dari yg pergi tu semua kerja midnight. Including me k. Haha. Kitorang gerak 4 motor. Aku naik dengan Adie, RXZ lagi nyah! Gila babeng haha. Zahira dengan Wan, Hazrul dengan Eqin, Dayat je sensorang. Yang paling taksangka tu aku lah kan. Haha naik RXZ tu, tak boleh blah. Nasib baik Adie bawak moto laju. Sempat ah sampai Perling pukul 11.50 pm. Lepas tu semua lambat kan midnight. Haha tapi memang have fun gilaaaa ah. Nanti gaji bulan depan keluar lagi ok! hikhokk


pikaadien