Real Steel terbaekkk! :D

Okay semalam tengok Real Steel sumpah best:n:  gilaa! Kalau laa lagi awal dari cerita tu keluar, aku tahu cerita tu best, aku dah tengok dah. Takde kena ngalan ngan Khidir macam semalam kan hahaha. Kalau dapat tengok ngan yayang itew mesti lagi best kan kan? xD

Okay now 11.25 AM, haha bila lah nak bertolak balik jaybee nih kan? Masing-2 lepak lagi jeh. Aku yang sedia tido lambat yakni 5.15 pagi tadi pun tido tak lena. Wa kena food poisoning dohh! dah 4 kali ni kelua masuk toilet. Hee k ni sumpa selekeh -.-

Malam tadi SKYPE dengan dia memang takbest macam malam-2 sebelumnya. Sebab apa? Tu haa, internet yang sangat laju sangat menguji kesabaran kami kay. #takbaya leteww sebab tu lembab hihi xD
Dapat video call dengan dia pun pukul 3 pagi weh! Sedih tak sedih lah aku kan. Hmm segala apa yang dirancang semua tak menjadi an K ni angau bangau dah hahaha

Balik ni, merayap City Square sebentar^^ kalau dia sudi nak turun hihi bole laa aku meet dia kans hehehehe rindu gilaa nie B kat awak. Hope kejap lagi kita meet kay. Hmm kbye:t: :D