Okay ini sangat teruk (:

Semalam, aku balik jb (: yelah dah 5 hari stay Singapore. Hikhik. Kelua je kastam johor, tangan aku ni gatal je kan text kau, tanya kau kat mana. Dia dah kat banda dengan Yana. Aku ni pun punya bodoh lagi pegi tanya, kalau aku ikut dia boleh tak? Haihh kenapa lah aku gatal-2 tanya semua tu kan. kalau tak..

Hmm semalam memang date paling worst -.- sumpa itu first time gado dengan kau depan public, menangis depan public sebab kau. Patotnya aku takpaya text kau. Kau dah cakap kan dengan aku kau nak kelua dengan yana, kenapa lah aku sebuk-2 nak ikot kau jugak? Patotnya aku teros balik. tak kacau day korang nak hang out.

Hmm Lepas tu kau amek aku kat cool blog then kita pegi kfc. Kat sana yana mintak num din. Aku bagi la, ingat apa lah kan, rupanya dia ajak din jalan samasama. Lepas tu kau mara kan sebab aku jalan dengan kau, yana jalan dengan din. Sumpa b, aku terasa sangat, kau macam salahkan aku sebab yana jalan dengan din. Ye aku tahu, memang aku salah. Aku yang menyebuk. Tapi kenapa kau cakap camtu? K maybe orang tenga mara kan, taktahu dia cakap apa =) Masa tu aku siyes nak balik, tapi kenapa tah tak terkeluar pun suara aku masa jalan dengan kau tu. Aku bole diam je.

Aku bagi chance kau jalan berdua dengan dia, kau tarik tangan aku. Aku tak jeles pun lah kau jalan dengan dia. Aku faham. Korang memang dah janji dari last week kan? so? Malam tu dia nak balik , bapak kawan zurin amek kat Starbuck, aku cakap kau jalan lah dengan dorang, aku nak beli J.co dulu. Tapi kau tak pegi pun dekat dorang . lepas aku bayar, yana ke lain kau ke lain. Kau cakap kau nak pegi toilet. K, aku duduk lah kat kerusi yang sebelah BR tu. Kau duduk sebelah aku kau tengok je kan muka aku. Masa tu aku tenga main game kat phone aku.

Kau dapat detect aku macam tak happy, kau cakap aku buad muka. Aku bukan buad muka b, cuma masih terasa dengan kata kata kau. And aku pun sedang menyalahkan diri aku sendiri atas apa yang berlaku. Aku diam taknak bagitahu kau, tapi kau desak aku. Kau desak aku sampai aku bagitahu kau. At last, terpaksa jugak aku cakap kan yang memang aku rasa aku dah menyebuk on the day kau nak hang dengan adik kau. Kat situ jugak aku nangis. Aku dah takbole tahan doh.

Kau salahkan diri kau balik, aku tak salah kan kau b, sebab dalam hal ni aku yang salah. Kau mintak maaf untuk apa? Takde benda yang perlu dimaafkan b. sebab kau memang tak salah . aku yang salah. Aku dah cakap aku okay, kau pulak buad hal. Aien text, ajak balik, kau teros bangun. Dah kelua cs kita duduk kat kerusi yang dekat-2 bustop tu. Kalau bole aku nak settle dulu baru aku bole balik dengan senang hati.

Kat luar pun kau asyik cakap kau serbasalah nak layan mana satu. Okay denga eh b, aku faham kau dah janji dengan dia, so aku sikid pun tak terasa kalau kau jalan dengan dia, aku kat belakang. Sikid pun aku tak terasa. AKU YANG SALAH kau faham laa ni b. aku tak patot menyebuk. Memang semalam date kita paling worst kan? so just pretend yang kita tak jumpa semalam kay. Sorry aku tulis pasal benda ni, sebab benda ni still bermain dalam fikiran aku sampai sekarang. Kbye, after this kan aku rasa aku kena belajar cara untuk TAK jadi penyebuk lahh HAHAHA :D