Saya bekerja?

Haiiii title agak tergantung aite? Hehe. Memaaanggg sengajaaa digantung^^ K poyozzzz. Ops! Eh nak tahu ke saya kerja apa? Ngeh ngehh *menyeringai* Sebenarnyaaa........ Saya.... Kerja.... kerja.... KFC! Hmm jangan gelak please, simpan dulu gelak tu. Dah keluar dari page ni baru gelak ok. Hep! Saya nampak tu awak nak gelak! Tahan! Tahan! Kalau tak saya bertukar jadi HULKKKK okay hahaha :D

K baju pakai uniform enggak ada. Tapi mungkin bisa dihaplod di lain entry ya bapak-2 Ibuk-2. Maafin dong kesalahan tatabahasa indon guwe. Guwe enggak tahu gimana speaking indon nihh. Sengaja rosakin bahasanya ajaa. *apa aku merepek ni*


Ehhh? Dah kenapa tibatiba muncul gambar ni? Ohyaaa sebenarnya ada lagi satu cerita yang saya nak sampaikan. Tadi saya pergi ke sekolah menaiki kereta merah mama saya untuk menghadiri Majlis Maulidur Rasul di SMK Seri Perling. Saya yang paling vogeh di situ. Mengancam gitu. Gambar di atas adalah situasi dimana saya sedang menjawab suatu panggilan. Tu yang muka cuak semacam tu haha.

Okay entry dah sampai penghujungnya. Maka izinkan saya mengundur diri untuk beradu seperti sleeping beauty yang sangat cantik di atas peraduannya. Eh? Yeke peraduan? Bahasa istana dulu katil disebut sebagai apa ye? Alaaaa lenjann lahh, janji korang faham kan? Ok good! Sekian, selamat midnight. Mimpi indah♥ zZzZz~