Makan makan dan makannnn :D

Haiiiii! Okay fyi kan kan last week kita cuti hari Rabu. So decide nak jalanjalan lah kan nengok wayayanggg sengaja didabelkan 'Y' di situ haha. Kita tengok Jangan Pandang-Pandang, takde laa best sangat, okayokay je. Kelaka sebab ada hantu bapok tu je -____-

Before movie start tu, pegi makan dulu. Macam biasaaaa makan HOT PLATE kegemaran aku tu heeee. Sweet and Sour Chicken Noodle xD tapi tukaa Yee Mee. Macam biasa lah tu aku order hee. Then movie start~ Kelua je movie terus pegi pusingpusing situ. Masuk innercity kelua balik. Masuk kedai tu kelua kedai ni. Hahaha.

Masa ontheway nak pergi toilet tu bole pula terjumpa Shaza. Kawan Miot masa keje The Babi Shop dulu hahaha The Bag Shop sebenanya tapi Bag tu ditukaa jadi Babi sebab... Adalah sebabnyaaa xD Lepas tu pergi Auntie Anne, beli Caramel Almond welkss pahit dia tak pandai masakk. Hangus bawah diaa -____-

Habis je makan Auntie Anne mata aku rambang lagi. Tekak ni nak melantak Secret Recipe pulak dahh haha apa lagi jangan lecehhhh jom kita pegi belii hohohoho Oreo Cheese Cake eh 1 slice. Nyumnyumm sedapsedapp. Slurrrpppp! Terasa pulak kat tekak kita nii haha. Balik tu sampai je kedai, Eyyien tu lapa lagi agaknyaa. Aku pun ajak dia pi KFC jap sebab nak tengok timetable kann. Kitorag beli Snack Box then kebetulan Leny yang jadi CSC haritu, meriah meja aku. Cheezy Wedges ada. Air pun Milo dengan Tropicana Twister kott. Semuanya FREEE untunglahhhh kann hahahaha.

Okay sampai sini je entry melantak aku hahaha kbyeeeee :D