Surprise Birthday Party^^

Huhu masa time ni sumpa terkejut gilaa. Masa ni aku kat kampung, dengan sedara aku semua lah, raya haji kan^^ time tu kul 1, hahaii semua dah lepak gila kan. aku pun sampai tido kott. Tiba-2 kul 3 camtu ibu kejut, dia cakap akak bangun kak, siap, kata nak mandi laut kan. aku pun bangun lah kan, sekali bangun-2 aku tengok sedara aku semua tenga berkumpul. Aku nampak kek atas meja. Tiba-2 jugak dorang nyanyi lagu ‘Happy Birthday’ untuk aku. Terus lah aku tiup lilin, make a wish and potong kek. Time tu aien duk depan aku, pastu ada ke patut dia pegi comotkan aku dengan krim kek? Eee mencik taw! Hahaha. Pehhh tapi sumpa terharu lahh :’) sayang korang sangaaaatttttt!♥

Dah makan kek tu, semua bangun siap siap nak pegi laut. Heee bestnya dah lama tak jadi badak berendam ni hahahaha. Bila dah sampai tu, tengok punya lah ramai orang. Cancel lah nak mandi laut, hehe so aku ikot makcik aku pegi kutip kulit kerang. Best gilaa :D then aku ingat nak mandi laut lah kejap. Belum sempat aku nak berendam, pakcik aku dah campak aku dulu dalam laut. Grrr jahat betol! Haha. Tapi seronok sangat sebab dapat spent time dengan dorang semua. Nanti hujung tahun kita buad family day macam ni lagi ye? ;)