Sleepover rumah Nad (:

Semalam Nad kena tinggal sorangsorang kat ruma, so dia suro aku tanya Ibu and Ayah bole tido ruma dia tak? Adah pun ada sekali lah kan. Fuhh penad aku ngecek, Ibu pun bagi aku tido ruma Nad^^ Thanks Ibu♥ Pukul 8 lebih Ibu hanta ruma Nad, time tu bola dah start. Semalam kan Malaysia lawan Indonesia, so aku pun tengok lah bertiga kat ruma Nad. bapak bising gila bole ruma Nad semalam? #bukan semalam je harini pun hehe xD

Malam tu nak tidur hee aku dah cop dulu tidur tengah, sampai bergaduh dengan Adah hikhik. Masa tu baru pukul 0055, tapi aku dah ngantuk. Kebetulan, Adah dengan Nad masingmasing bergayut dengan pujaan hati masingmasing, aku pun tidur lah dulu kan. Pukul 0751 bangun, tutup air-cond hikhik. Sambung tidur balik lah, lastlast bangun betulbetul pukul 10 lebih :D

Bangunbangun semua terus ONLINEEEE. tak mandi tak apa terus ngadap pc hee xD dah dekad dua jam lebih ngadap pc, tenguk luar cuaca gelap je. nak hujan lah kott. masa tu Adah tenga online, Faizal sayangg pun online jugak hikhik. dia bagi idea wehh suro kitorang mandi hujan^^ kitorang pun buad lah mcm apa yg dia suro tu :PP best gilaa bole? sumpa macam rusa masuk kampung, jakun gilaa sampai tercabut paip ruma Nad hahaha

Dah habis main hujan, mandi dalam toilet ramairamai pulak. Ohh sangatt lah sweet kan kitorang? kau ada? kau ada? Tapi kesian kat Haja sebab tak bole follow, dia kena jaga baby. Takpe lah, lain kali bole kan? And petangnya, kitorang masak pulak. heee best gilaa lah! Macam duduk dengan membemembe gitu ;) Okay lahh byeeeeeee :D